Rendszeres olvasók

2012. július 19., csütörtök

Szép gyomok a kertünkben

Mindig mutatom a szép virágjainkat, de az igazság az, hogy a mi kertünk hagy némi kívánni valót maga után. Próbálunk mi kertészkedni: ültetünk, locsolunk, vágjuk a tarackos "füvünket", de gyomlálni, sövényvágózni nagyon utálunk. Semmiféle tervünk nem volt, mikor elkezdtük a fenyőket, fákat ültetni. Nálam ez úgy működik, hogy megtetszik a kertészetben valami, hazahozzuk, és itthon bizonytalanul tekergetem a nyakam, hogy hová is ültessük az újonnan beszerzett növényt. És rajongok a futókért, minden évben szerzek valami újat, amit aztán megint ad hoc jelleggel elültetek. Én úgy szoktam fogalmazni, hogy a mi kertünk VADREGÉNYES.
Szeretem a szép gyomokat, gyógynövényeket is, így nem zavar, ha itt-ott virítanak. Csináltam pár fűnyírás előtti fényképet, kizárólag "haszontalan" virágokról. Nem is tudom mindnek a nevét...



Ilyen a mi gyepünk:









2 megjegyzés:

  1. A gyomok is szépen tudnak virítani! Nálunk is van vadvirágos rét része a kertnek. Papivonat minden évben megjegyzi, hogy még szerencse, hogy hagyta megnőni a füvet, mert újabb és újabb csodák bújnak elő a legváratlanabb helyeken.

    VálaszTörlés
  2. Én vadvirágoknak hívom őket.:)szépségesek!

    VálaszTörlés