Rendszeres olvasók

2012. július 31., kedd

Sárgadinnye dzsem

Tavaly főztem először, nagy sikere lett a családban. Még a férjem is ette, pedig nem is szereti a sárgadinnyét. Idén még többet főztem, mivel  a sárgabarackunkat tönkretette a vihar. Biztos vagyok benne, hogy el fog fogyni. 23 üveg lett 12-14 kiló dinnyéből. Bourbon vaníliát adtam hozzá a cukron és dzsemfixen kívül. A nevek kihímzéséhez még nem láttam hozzá, pedig nyár elején nagyon eltökélt voltam felcímkézés-ügyben. De a bodzánál kimerültem.







3 megjegyzés:

  1. Nagyon birizgálja az oldalamat,milyen lehet!Lehet, hogy kis mennyiségben kipróbálom!

    VálaszTörlés
  2. Tudom, nem nagy vigasz, de látod, azért megvan az előnye is az otthonlétnek. 23 üveg...úristen!!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyszerű ötlet! biztosan nagyon finom!

    VálaszTörlés