Rendszeres olvasók

2012. július 16., hétfő

Levendulás könyvborítók

Petiék osztályában minden gyerek leírta és lerajzolta kedvenc receptjét. Ezt szánták év végi ajándéknak a tanítónéniknek. Egyik anyuka belaminálta őket, másik anyuka vett hozzá mappát, én meg varrtam rá a borítót. Levendulás színeket választottam hozzá, flízzel béleltem, amitől pihe-puha lett. A feliratokat száröltéssel hímeztem, a csipkét magam festettem lilára.









Nagyon kedves recepteket írtak a gyerekek, mutatok párat:



Az én fiam "rendelésre" egyszerűen nem hajlandó rajzolni. Pedig olyan alkotásai vannak! Ide vonalzóval rajzolta a pitét, kb. 3 percet szánt az egészre. Olyan is...


6 megjegyzés:

  1. Micsoda ötlet! Micsoda kivitelezés. Gratulálok az ötlethez és a kivitelező csapatnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon eredeti és személyes ajándékötlet! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  3. Bigszmájl!!!
    Vajon kire ütött ez a gyerek?
    A legközelebbi pitéd megsütésekor komolyan ajánlom, hogy próbáld ki a vonalzózást!
    A szakácskönyv ötlete tüneményes, nagyon imádnám!

    VálaszTörlés
  4. Mit mondjak: szívesen lennék tanító néni vagy gyerek ebben az iskolában !
    És nagyon szépen és helyesen !!! írnak a gyerekek. Ez csúcs !!!

    VálaszTörlés
  5. Az ötlet nem az enyém, közösen találtuk ki az anyukákkal. Tavaly is ilyen jellegű ajándékot adtak, annak is nagy sikere volt. Akkor a két tanítónénit rajzolták le - hát az volt igazán a csúcs! Szerintem ez a legszebb ajándék.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépet készítettél! :-)

    Mi is ajándékoztunk Karácsonykor ilyesmi receptgyűjteményt, aminek én varrtam meg a borítóit! Tényleg nagyon örültek neki a tanítónénik!
    Olyan jók az ilyen ajándékok!

    (Ne izgulj, az én kislányomból alig bírtam kikönyörögni egy gyors rajzot a tanítónénikről, amikor most év végén rajzolt arcképes albumot ajándékoztak közösen... Nagyon meghatódott a tanítónéni így is...)

    A pite viszont nagyon jól hangzik, úgyhogy lehet, hogy elkészítem én is... ;-)

    VálaszTörlés