Rendszeres olvasók

2012. július 17., kedd

Mundruczó Peti kedvenc pitéje - nem vonalzósan

Mindenki kedvence nálunk ez a pite, nagymamámtól származik a recept. Eredetileg természetesen meggyel van, de én más gyümölccsel is szoktam sütni. Leginkább vegyes bogyókkal, amit fagyasztva veszek. Ez jött be nekünk a legjobban. A két fiam képes pár óra alatt felfalni az egész tepsit. A receptet megtaláljátok az előző bejegyzésben, de az kicsi adag, meg kell duplázni, ha igazi piterajongók vagytok!!!! 
A diót Gézu töri hozzá. Nagyon szereti csinálni, és sokkal szebben töri, mint én. Az enyém soha nem marad egyben, mert dühösen verek rá a kalapáccsal, kilapítom őket. Ő meg szép fél és negyed diókat produkál.

Sütés előtt


Sütés után




3 megjegyzés:

  1. Amikor meglátom a nevedet, mindig eszembe jut Mundruczó Kornél. Rokonod? Tesód? Unokatesód? Csak mert hogy gödöllői ő is. - Ja, a süti: nálunk is mehet mindig, én is nagyon szeretem, és én se nagyon csinálok kétszer egyformát:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, rokonok vagyunk. Ő a férjem testvére, Pannika keresztapja. Már szerepelt ő is itt a blogban a Miska-párnás bejegyzésben: http://www.fokolomp.blogspot.hu/2011/12/miska-parna.html

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem. Ejha! További sok sikert kívánok neki! :) Csak úgy az arcáról nem ismertem fel, talán ismerős volt, de nem akadtam fenn rajta. - egy idősek vagyunk, de ő irigylésre méltó karriert futott be. Bátrabb volt, és nyilván tehetséges:) Én a tévével leragadtam helyi szinten:)

    VálaszTörlés