Rendszeres olvasók

2012. július 11., szerda

Családi bejegyzés - kis dilemmával

Sokszor gondolkodom azon, hogy kitegyek-e képeket a családomról, hiszen ezt a blogot az alkotásaimnak hoztam létre. Eleinte be is tartottam, hogy kizárólag a kézimunkáimat, festéseimet mutattam. Aztán valahogy bekerültek a gyerekek (szintén saját alkotások), bekerült egy-két kirándulás, nyaralás, utána a kertünk. Semmiképpen nem akarok magánéleti dolgokról beszámolni, de ezek mégis elválaszthatatlanok a kézműves dolgaimtól. Ha baj van, rossz a kedvem, másokat alkotok, mint mikor gondtalan az életem. Ha olyan helyre utaztunk, ami utána kihatással volt egy-egy varrományomra, akkor azt gondolkodás nélkül megmutattam (Erdély, kékfestő műhely). Nagyon sokáig írtam naplót gyerek- és fiatalkoromban, ez a blogírás kicsit ahhoz hasonlít. Már én magam se tudnám pontosan, hogy mit varrtam 3 éve, ha itt nem jegyeztem volna fel. Azt kell, hogy mondjam, életem fontos részévé vált a Főkolomp-blog. Ugyanakkor felmerül az emberben a kérdés, hogy kíváncsiak vagytok-e az alkotói létemen kívüli életemre is, vagy csak a saját örömömre teszem ki a gyerekek képeit, fesztiválos dolgokat, vagy a kertünket? A barátaimtól, családomtól kapok pozitív visszajelzéseket, még ha nem is írnak megjegyzéseket, amik megerősítenek abban, hogy folytatnom kell ezt a blogot - ilyen formában. Sok kedves hozzászólást is írtok, ezek is fontosak ám, nagyon örülök nekik!!!

Mindez azért jutott eszembe, mert megint  családi képeket szeretnék mutatni. Unokatestvérem (Gézu keresztapja) kertjét mutatom.

Péter és Norbi (a kertben)
  

Dámvadból főtt a pörkölt (a kertben)


Szarvasbogár (a kertben)


Van egy csodálatos tava is, amibe vízililiomokat ültetett. Mikor fotóztuk, már pont csukódtak, de így is gyönyörűek voltak.



Aranyhalak, koi pontyok úszkálnak benne.


Ugrálni is lehet bele, de most csak lóbálás volt.


Panni & Norbi


Gézu & Peti


A szivarfa pont virágzott


10 megjegyzés:

  1. Én mindig szívesen olvasom, nézem meg amit felteszel. :)

    VálaszTörlés
  2. Nézd Zsuzsi!

    Szerintem a blogot mint egy naplót is mindenki saját magának írja elsősorban,beleviszi az egyéniségét.Az,hogy mások számára is láthatóvá teszi, már bepillantást nyerhetnek a te titkos világodba,ami megtiszteltetés.
    Aki kíváncsi az alkotásaidra-kíváncsi lehet az életedre is,hol jársz,hogy élsz.
    Vannak olyan dolgok amik csakis a te számodra lehetnek érdekesek,de nem tudhatod,hogy esetleg pl.egy fesztiválon nem járt-e olyasvalaki aki azután odatéved a blogodra,meglátja a bejegyzést és egy barátság szövődik belőle....
    Az olvasóid így annyit ismerhetnek meg belőled amennyit te megengedsz nekik.......:-)puszi

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz! (Minden nap elsők között lesem, írtál-e bejegyzést!)

    Nagyon inspirálóak az alkotásaid (is).

    Például holnapután, egy Általad ihletett Tandem Wedding Sampler mintával kivarrt képpel megyünk az uncsitesóm esküvőjére...(gondoltam is Rád sokat miközben hímeztem, tényleg el lehet vele bíbelődni, ugyanakkor nagyszerűen rá is lehet hangolódni a nagy eseményre!!!)

    Csak így tovább, Zsuzsi!

    Szeretettel üdvözöl egy 4 gyermekes anya-társad a Dunakanyarból!!!

    VálaszTörlés
  4. Nemrégen kezdtem bele a blogírásba, és úgy indultam, hogy sohasem teszek majd fel személyes dolgot, de észrevétlenül is belecsúszom, hiszen a legjobb modelljeim a gyerekeim, és miért is ne tenném, hiszen rájuk vagyok a legbüszkébb:) Ráadásul barátokat szeretnék szerezni, az meg nem megy úgy, ha semmit nem tudnak meg rólam. Egyébként rájöttem, hogy mások blogjait is a személyességek miatt olvasom szívesen, többek között a Tiedet is elég régóta:)
    Csak így tovább, gyönyörű a családod:)

    VálaszTörlés
  5. Nemrégen kezdtem bele a blogírásba, és úgy indultam, hogy sohasem teszek majd fel személyes dolgot, de észrevétlenül is belecsúszom, hiszen a legjobb modelljeim a gyerekeim, és miért is ne tenném, hiszen rájuk vagyok a legbüszkébb:) Ráadásul barátokat szeretnék szerezni, az meg nem megy úgy, ha semmit nem tudnak meg rólam. Egyébként rájöttem, hogy mások blogjait is a személyességek miatt olvasom szívesen, többek között a Tiedet is elég régóta:)
    Csak így tovább, gyönyörű a családod:)

    VálaszTörlés
  6. A gondolataimat, érzéseimet fogalmaztátok meg másképp! Köszönöm!
    Kriszti! Szívből örülök az esküvős ötletnek, kitartást a kontúrokhoz! A végeredmény majd kárpótol a sok munkáért, és biztosan örülni fognak. Azok, akiknek mi ajándékoztuk, nagyon örültek, kitették a falukra!!!! Örülök, hogy olvasol!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsi!
      Az ötlet a Tiéd volt, én csak .....elloptam....

      A kép egyébként már bekeretezve várja a holnaputánt!

      Picit megbántam, hogy nem pass-partout-s keretet választottam, mint amilyet Te készítettél, hanem ugyanolyat, mint a magazinbéli, de most már mindegy. Majd legközelebb kicsit variálok a körítésen!

      És továbbra is olvaslak! Minden nap.

      Törlés
  7. Én meg mindig csupa személyeset írok (bocs), tekintettel az ezeréves ismerettségünkre :) De én is örülök a családi bejegyzéseknek, hisz már nincs annyi időnk levelezgetésre.

    /Norbi jól megemberesedett, hehe :)/

    VálaszTörlés
  8. Zsófikám, csak írjál tovább személyeset is!!!! Többen mondták a fentiek kapcsán, hogy nagyon szeretik ezeket a bejegyzéseket, mert látnak minket, meg hát ők is szerepelnek. 27 éve még mi is mindenről beszámoltunk egymásnak, emlékszel???? Eszembe is jutott, mikor a Szigeten sorban álltunk Péterrel a telefonfülke előtt, hogy hívjunk téged Luca születésekor. Hol volt akkor még a mobil, mail!!!! De Sziget már volt!!!!
    Norbi tényleg kissé meghízott, de ugyanolyan kemény, mint régen, semmi puha háj nincs rajta. Nem úgy, mint rajtam.... Egy izomgömb, és a gyerekek imádják. Úgy mint Zsoltit. De ez kölcsönös, és a képeken is látszik.

    VálaszTörlés
  9. Én csak azt sajnálom, hogy az a fesztiválozósdi nem kezdődött egy tíz évvel korábban. És sajnos eléggé kimaradok (de már csak 2-3 évig !!!!) (öregasszony nem vénasszony :D)

    VálaszTörlés