Rendszeres olvasók

2010. október 5., kedd

Tandem Wedding Sampler

Megint esküvőre voltunk hivatalosak. Megint választottam egy esküvős képet. Csak most teljesen más stílusban. Rohamtempóban kellett hímeznem, mert nagyon szorított a határidő. És alulbecsültem a mintát. Könnyedén rávágtam, hogy nem nagy ügy. Pedig az volt. Nagyon aprólékos minta. Két nap szabit kellett kivennem, hogy be tudjam fejezni. De nagyon élveztem minden részletét. Szerintem minden rajta van, ami egy esküvőn megtörténhet. Kedves minta.

Minta: The World of Cross Stitching Nr. 154
Anyag: Fehér Hubert vászon
Fonalak: DMC (nem az előírtak, kicsit megvariáltam)
Keret: Ikeás, paszpartut Progressoval színeztem








10 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós minta! Biztosan nagyon örült az ifjú pár, mikor meglátták:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nem voltunk ott, mikor kibontották, ezért sajnos nem láttuk az arcukat. De tudom, hogy örültek!!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez marha jó lett :) Feldobja az embert már csak azzal is ha ránéz!!! :D
    Gratulálok a képhez, az ifjú párnak pedig sok boldogságot :)

    VálaszTörlés
  4. Ilyenkor sajnálom, hogy kinőttem a menyasszony-korból! Ez lenne a legkedvesebb ajándékom. Nagyon gondosan híezted, a progresszós paszpartu telitalálat! Hogy jutott eszedbe?

    VálaszTörlés
  5. so very pretty!!! did you receive my swap package yet?

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jópofa! Irtó jó a kerete is!

    VálaszTörlés
  7. Bejus!
    Én gyakran használom a progressot, mert szépen tudok vele árnyalni. Amúgy először fekete csomagolópapírral akartam bevonni, de nem volt otthon, meg túl komor lett volna. Így maradt az ezüst-fekete satírozás.

    VálaszTörlés
  8. Én nem tudom mi az a progresso de a hímzés is, a keret is és a progresso passzpartu is nagyon szép!

    VálaszTörlés