Rendszeres olvasók

2012. január 13., péntek

Wii Fit Plus & Maluka

Minket is elért a wii-láz. Ezt kaptuk a Jézuskától (a levélben Kispeti még le is rajzolta), én meg a Fit programot hozzá. Éreztem én ebben az ajándékban az enyhe célzást, de hát való igaz: kövér vagyok és az utóbbi években nulla percet sportoltam. Ezért meg se sértődtem. Sőt! Nagyon örültem és azóta lelkesen mozgok. Minden este. Ezen a virtuális szigeten idétlenkedek, futok, biciklizek, boxolok, tornázok, hullahopozok. És láss csodát: elmúlt a derékfájásom. És már fogytam is!! Ugye milyen jó nekem???



Tegnap felhívott Szviti barátnőm, és megbeszéltük, hogy elmegyünk a holnapi közös kötésre. Maluka kendő a téma, amiről én még nem is hallottam. GumiPók lefordította a leírását, amit első olvasatra egyáltalán nem értettem. Este leültem kipróbálni, és rájöttem, hogy mi micsoda, mit hogyan. Nem volt otthon 100%-os gyapjúfonalam (mármint erre a célra), de találtam ezt a részben gyapjút. A minta második ismétlésénél már szinte tudtam is, hogy mi következik, ezzel a csipkerésszel nem lesz gondom. A belsejét viszont továbbra se értem, de majd holnap megtanulom.


4 megjegyzés:

  1. Hogy mik vannak? Ebből én egy mukkot sem értek.....:)

    VálaszTörlés
  2. Wii-m nekem is van, és nagyon-nagyon szeretem. Annyira szórakoztató :)

    A Malukánál arra vigyázz, hogy a szélszemek pontosan az utasítás szerint készüljenek - tehát a páros sorok végén a szemet fordítottan leemeled, vagyis a szál a munka előtt van, ugyanezt a szemet a következő sor elején hátulról simán kötöd le - mert csak akkor alakul ki úgy a széle, hogy a szemeket fel tudod szedni. Egyébként a kendőtest is gyerekjáték, majd meglátod. Örülök, hogy belefogtál! :) Holnap találkozunk!

    VálaszTörlés
  3. Ja, csak azért írtam le, mert a képen nem látszik jól a széle. :)

    VálaszTörlés
  4. Izé, végülis ki kapta azt az ajándékot? Vagy direkt neked kérték ??? :DDDD

    VálaszTörlés