Rendszeres olvasók

2012. január 19., csütörtök

Karácsonyfadíszek

A családunkban az a szokás, hogy mi magunk készítjük a díszeket a fára. Gyerekkoromban én is gyártottam papírból a tüskés gömböket, láncokat., zsákokat. Oyan büszke voltam, hogy mamám csak ezekkel dekorálta a fát! Ezt a szokást én is viszem tovább, minden évben alkotunk újakat, most már a gyerekek is élvezik, csinálják, sőt, várják is. Utána meg dagadó mellel nézik a fát, és sorolják, hogy ki melyiket gyártotta. Ez nagyon jó érzés!

Idén anyukám ilyeneket varrt, festett:


Tobozmanók:


Filcpapucs hímezve:


Fenyő kézzel varrva egy egyszerú tűpöttyös anyagból:


Petike gömböket dekupázsolt, de olyan magasra kerültek, hogy azokat még nem tudom megmutatni. De a tavaly készültekhez hasonlók lettek az ideiek is. Neki még segítek egy kicsit, de egyre ügyesebb:


A horgolt hópelyheket itt már mutattam, de a fán még jobban mutatott:


Petike csuhéangyala:


Patchworkös anyagból varrtam pár párnácskát:




Szívgyár:





Panni is gyártott filcből sziveket, pufifilctollal rajzolt mintákat, azokat varrtam neki körbe, és ő tömködte ki utána őket. Fotó sajnos még nincs, majd később pótolom.

És amit Gézu is tud csinálni: narancshéjból köröket tekerni, amit én tűvel felfűzök. Ilyenek a füzéreink:


Tavaly ilyeneket csináltam.

6 megjegyzés:

  1. Mindig van a munkáid között legalább egy amit kedvencemnek választok. Most édesanyád hímzett papucsa nyert. (Bár a szívecskés havas házikó is versenyben volt, és a narancshéjas csiga ötletét is elraktároztam!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra nagyon megható ez a közös alkotás. Gyüjtöm a türelmet és az ötleteket én is ilyenekhez. Adtál néhányat. Azt hiszem, a kicsi lányomnak egyenlőre talán a dekopázsolás menne, ahhoz majd szépen kezdem gyüjteni a gömböket - mert hát az se olcsó, ha éppen a karácsonyi hajrá amúgy is nagy kiadásai mellet még ezeket is meg akarom venni. Köszönöm az ötleteket:)

      Törlés
  2. Beautiful winter creations! I love the shoe very much :)

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés