Rendszeres olvasók

2012. január 25., szerda

Vénusz-stóla

Még nyáron kötöttem, pont amikor harminc valahány fok volt. Mondtam is akkor, hogy mekkora idióta vagyok: a hőségben kötök! De a hőség hamar elmúlt, a stólám meg készült tovább. Én eleinte nagyon megszenvedtem vele, mert a leírás első olvasatra egyszerűnek tűnt. El is kezdtem, de még sem volt egyszerű, folyton elszámoltam. Kb. ötször lebontottam, majd a fonalam gubancolódott össze. A férjem megkért, hogy inkább ne kössek, mert nem lehetett hozzám szólni. Ráadásul elnevezett Margitnak (Besenyő család). De nem adtam fel. Viszont csak a könnyebb verziót sikerült abszolválnom. Aztán a blokkolással gyűlt meg a bajom, mert túl hosszú volt, meg nekem nem lett olyan szép cakkos végű, mint a kötősuliban bemutatott darabé. De hát mindent meg kell tanulni, nekem ez volt a tanulódarabom. Később varrtam rá a kagylógyöngyöket, amik csörögnek, ha megmozdulok.... Szóval, nem könnyű eset ez a stóla, de én nagyon megszerettem!!!!

Fonal: Barka Limonádé - lime árnyalat, 100% pamut, 50g/180m
Súly: kb. 170 g
Méret: 38 x 198 cm
Tű: 4-es








11 megjegyzés:

  1. Such a charming shawl! Congratulations with the finish!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  2. Szerintem megérte a bosszúságokat. Nekem nagyon tetszik, nagyon enyém színekből áll össze.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik,kulonosen a szine.:)

    VálaszTörlés
  4. Ámulatba ejtő, fantasztikus színek, csodálatos

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép,és ez a szín jól áll neked!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok! Tényleg nagyon szép a szine. Én is szeretem ezt a zöldet, szívesen hordom. Olyan tavaszias, friss, mint eső után a fű.

    VálaszTörlés
  7. És készül hozzá a táska is....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép! Nekem a sárga nem színem és meg sem fordult a fejemben, hogy megkössem! De ezzel a színátmenetes fonallal teljesen más a hatás! Na, ez is felkerült a to do listámra...:-)

      Törlés
  8. Én sem szeretem a sárgát (szőkeként pláne), de ez a fonal teljesen más! Élőben még szebb!!
    Megint névtelenként írok a saját blogomba....

    VálaszTörlés
  9. Hű, ez szuper lett:)
    Az én vénuszom még félkészen pihen a tőled kapott szatyorban (2 limonádéból kötöm, óriási lesz), mert SÜRGŐSEN bele kellett kezdenem egy kardigánba. De kitűztem célul, hogy még pocakosan szeretném hordani, úgyhogy bele kell húznom:)

    VálaszTörlés