Rendszeres olvasók

2012. január 5., csütörtök

Kívánságlista 2012

Két évvel ezelőtt is írtam egy kívánságlistát, amiből 8-at teljesen befejeztem, 2 pedig folyamatban van. Néhánynál meggondoltam magam, már nem is szeretném annyira, viszont vannak új kívánságaim. A listám most se szerény, de én mindig optimista vagyok, célokra szükségem van.

1.
CHS-Christmas at Hawk Run Hollow
befejezni, a legutolsó állapotot itt mutattam


2.
The Prairie Schooler - 2 Blackwork (Angels/Starry Night)
angyalok már elkezdve - piros/arannyal


3.
The Goode Huswife: With my Needle
Minta már beszerezve


4.
La-D-Da: Quaker Alphabet
Minta + fonal beszerezve


5.
 Isa Vautier: Grand Marquoir
befejezni, utolsó állapotot itt mutattam


6.
Keresztszemes Magazin: abc
Itt, itt, itt mutattam őket, a többit befejezni


7.
acufactum: Durch das Jahr - hónapok
Márciusig jutottam tavaly, ezt mindenképpen be akarom fejezni.


A márciusi "torzóm":


Ezeken a helyeken mutattam: március, február, január.
Érdemes megnézni az acufactum oldalát is, gyönyörű dolgaik vannak. A hónapok itt vannak, a hozzáillő fafigurák meg itt. Sajnos, ezek borzalmas drágák, lottó ötös kell hozzájuk.

8.
Bent Creek: EduCATed


9.
Tralala házikó


10.
Sampler Circle 2006


11.
EFTH: Angels among us


12.
CHS lányok (Elisabeth, Mary Margareth, Suzannah, Molly)
Néma Zsuzsanna már megvan, itt mutattam.


13.
PS: abc


14.
Blackbird Design zoknik minden hónapra
A márciusi 3 darab már elkészült, de nem mutattam.


15.
PSS: Boris & Olga



Mondtam én, hogy van mit hímeznem!

8 megjegyzés:

  1. Hűha, elég lesz egy év erre mind?! : )
    Mind nagyon szép minta, hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Nem aprózod el. :)

    A gyöngyök mellé "fejben és elviekben" az ABC-t is beterveztem az idénre, aztán majd kiderül. Jövő szeptemberre mondjuk aktuális lesz - remélem addigra elkészül - mert a kisebbem kezdi az elsőt :)

    VálaszTörlés
  3. Atyaég! Mi is kell ehhez? Jó sok idő, jó sok pénz! Hát, drukkolok, hogy meglegyen:) De én képtelen lennék erre, hogy így eltervezem. Mert mindig változik az, ami tetszik. Pedig így biztos, hogy jobb csinálni, mert jobban be tudja osztani az ember. Valamiféle kis szösszenetek már az én fejemben is vannak erről az évről, de még a forrásaim hiányoznak ahhoz, hogy valamennyit megcsináljam. Figyelek, Zsuzsi, te hogy fogsz majd haladni:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű minták, tervek és (fél)kész munkák! Az acufactum-hónapok felé én is nagyon kacsintgatok. A P.S. ABC is egy csoda! Jó hímezgetést az új évre!

    VálaszTörlés
  5. Természetesen én is tudom, hogy ennyit nem fogok meghímezni egy év alatt! De jó volt összegyűjteni, tervezgetni, álmodozni!!
    És igen, tényleg nem apróztam el, hatalmas terveim vannak idénre!!
    A blog szerzője

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű minták, és nagyon jó, hogy így betervezted a hímzésüket. Kitartást és sok szabadidőt kívánok az elkészítésükhöz:) És persze jövök majd, kukucskálok, hogy haladsz :)))

    VálaszTörlés
  7. A 8. kép, a macsek a könyveken, nekem az a kedvencem. A mintát hol lehet beszerezni?
    De a többi is fantasztikus, nem kis feladatokat adsz magadnak, elvárások vannak rendesen. Minden elismerésem érte!

    VálaszTörlés
  8. You will be order p90x australia required to kick, box and use
    is certainly a high health proteins diet program, especially throughout
    the initial few weeks. Kids want to know why better yourself will you still like them?


    my web site; great site

    VálaszTörlés