Rendszeres olvasók

2012. január 20., péntek

Emese-táska (Michal Miller - Flower Fairies)

Minitündéreknek csakis ilyen ajándékot viszünk!
Barátaink kislányának volt szülinapja, neki készült az újabb csilivili tündértáska. Most nem hímeztem a nevet, hanem egy szalagból öltögettem rá a betűket. Flízzel béleltem, így pihe-puha lett. Pont illik Emeséhez (akit mi Csigalánynak hívunk egy régi farsangi jelmeze miatt). Az ajándékozottról sajnos nincs képem, majd tárgyalok az anyukájával.





Eddig ilyen tündéres táskák születtek:


Vica-táska itt, Ingrid-táska itt.

6 megjegyzés:

  1. Oh, it is remarkable work and wonderful colors! I very like it!
    Happy Friday to you and pleasant weekend!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves lett! Igazi csajos!:)

    VálaszTörlés
  3. Ha én most kislány lennék, szerintem "ölnék" egy ilyen táskáért. Ez gyöngyörűségesen kisányos, szép, elegáns, finom darab lett. Irigylem Emesét, még így, felnőtt fejjel is :)))

    VálaszTörlés