Rendszeres olvasók

2013. július 25., csütörtök

Halálfejes vállkendő

Régóta tervezgettem egy fekete-fehér halálfejes kendőt, a fejemben már tavasszal összeállt a minta, de az események picit elsodorták a terveimet. Csipkéset is akartam, jó nagyot is, meg olyat, ami illik hozzám. Ja, és selymeset. Ezeket a kívánalmaimat teljesítettem is, viszont nem gondoltam át, hogy fog a csipke és a kétszínű rész passzolni egymáshoz. Tervezésben nincs rutinom, és ez a kendő alakján meg is látszik. De mégis nagyon jó volt kötni, és HORDANI még jobb! Idén hűvösek az esték, így szinte mindig előkerül.

Minta: Főkolomp
Méret: 125 x 276 cm - hatalmas!
Fonal: Alize Bamboo fekete, fehér (100% bambusz, 100 g / 440 m)
Súly: 295 g (1298 m)
3,5-es körkötőtű

Kiterítve


Elölről


Blúzra fölvéve


Én igazán így szeretem hordani


Hátulról


Gótikus


Egymásra tekerve


Hülye alak, de hordva ez nem látszik


Fehér bogyókat terveztem


A barátnőm "mestermű"-nek tituálta


És tényleg hordom!!! Például a Hegyalján.


6 megjegyzés:

  1. Oppáré, hát ez valami csúcs! És szívem csücske lesz menten, ki nem csak másol, hanem álmodik, tervez és alkot! Nagggggyon nagy hátbaveregetés, óvatosan persze, inkább simogatólag, mert ugye dicséret ez, meleg. (nem úgy) :)

    VálaszTörlés
  2. Te vagy a legvagányabb csaj egész Gödöllőn :-D

    VálaszTörlés
  3. és valld be szépen, hány megrendelést kaptál rá a rockercsajoktól!

    VálaszTörlés
  4. csúcs vagy Zsuzsi, nagyon tetszik, szuperül illik hozzád!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Tényleg megnézik az emberek, de láttam totál megrökönyödött arcokat is!!! A dicséret azonban több, szerencsére!!

    VálaszTörlés