Rendszeres olvasók

2013. július 24., szerda

Fesztiválos bejegyzés - erős idegzetűeknek!!!

Idei első fesztiválunk a Hegyalja volt. Nagyon rám fért már egy kis "ereszd el a hajam". Jól éreztem magam, jó volt a társaság. Kizökkentem a hétköznapokból, a szomorú valóságból... Tankcsapdát idézve: "Néha ilyen is kell."

Jó koncerteket láttunk:
Slayer

Newsted


Down


Freshfabrik


Ákos


Quimby


Bohemian Betyars


Jókat dumcsiztam:



Jókat hallgattam:



Jókat buliztam:







Jó volt a társaság:




Nem voltak jók a reggelek:


Jó volt a pálinka:


Jó volt Líviusz pörköltje:


Jó volt Péter hangulata:
"Van hideg sör a boltban? Nincs, b...d meg!"


"Van az a kaja, amit rendeltem? Nincs, b....d meg!"


Jókat fényképeztünk:


Hajnali romantikus fotózás a toi-toik előtt!


És jókat dagonyáztunk az iszonyatos sárban:


Jövőre is megyünk!!!!

3 megjegyzés:

  1. Ejnye, pedig már apukád is megmondta, hogy mi a jó házasság alapja!!! :D

    Jók a képek, átjön a hangulat. És kell néha bizony!!!

    VálaszTörlés
  2. Mindjárt mutatom a kendőmet is!

    VálaszTörlés