Rendszeres olvasók

2013. június 3., hétfő

Házikós kendő

Mutatom a tavaszi alkotásaimat, ezt a kendőt is csak most fotóztam le. 
A Ravelryn volt tesztkötés, eredetileg a neve is más volt (Winter is coming). 
Ráadásul borzalmas élményem is fűződik hozzá, március 10-én kora reggel felszálltam a vonatra, hogy menjek bátyámhoz. Akkor kezdtem hozzá ehhez a kendőhöz. Alig kötöttem pár sort, mikor hívott unokahúgom, hogy elment a testvérem. Úgy éreztem, soha nem ér véget az az utazás, de a könnyeimen keresztül mégis kötögettem, miközben próbáltam felfogni a felfoghatatlant. Hát így kezdődött ez a kendő... De semmi rossz érzésem nincs vele kapcsolatban, szerettem kötni. A legvégén viszont elrontottam a pikós befejezést, dupla annyit kötöttem, mint kellett volna. Így a fonalam se lett elég, az új gombolyagból még 4 g kellett a bogyókhoz.

Minta: Muzsi - Winter in the village
Fonal: Lana Grossa Meilenwelt Special (80% gyapjú, 20% poliamid, 50 g/ 210 m)
Méret: 188 x 96 cm
Súly: 154 g
3,5 körkötőtű






 Nem volt egyszerű a millió bogyó!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése