Rendszeres olvasók

2011. december 13., kedd

Ajánló

Amióta újra kötögetek-horgolgatok gyakran nézegetem a skandináv DROPS oldalát. Több (14) nyelven olvasható, rengeteg letölthető minta van rajta. Most adventi naptárral is kedveskednek az olvasóknak, minden nap kinyílik egy új ablak, ami alatt egy új, piros-fehér minta lapul. Nagy izgalmamban rákattintottam a dec. 24-i ablakra, erre egy piros-fehér manó figyelmeztetett, hogy ne sumákoljak, csak aznap nyithatom majd ki! Mint egy gyerekre, úgy rám pirítottak.
Az adventi naptárt itt találjátok, én ezekről a zoknikról, kesztyűkről és egyéb köteményekről még csak álmodozom....






Az adventi naptáron túl régebbi, karácsonyi hangolatú mintákat is összeválogattak, amiket itt nézhettek meg.  Kedvencem ez a zokni:


De ezt is elfogadnám:


Na jó, ezt a zoknit is felhúznám:


Az embernek kedve támad rögtön piros-fehér fonalakat venni.....

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet! El is mentettem az oldalt! Az idei karácsonyra már nem lesz kész ezekből egy sem, de a piros-fehér kombináció januárban is feldob plusz jövőre is lesz kari!

    VálaszTörlés
  2. Végre valami, amit én is meg tudok csinálni (meg tudnék, ha lenne időm....) !!! A többiben csak gyönyörködni szoktam :)

    VálaszTörlés