Rendszeres olvasók

2011. október 14., péntek

Kék-zöld horgolt terítő

Újabb alkotás az előszobánkba. Van kettő puffunk, amire lehajigáljuk a táskákat, pulóvereket, kendőket. Az egyik régi darab virágos szövettel, a másik fenyő, kék anyaggal, vagyis teljesen külömbözők. Azt találtam ki, hogy horgolok rájuk egyforma terítőket, persze kék-zöld színösszeállítással. De ezt a projektet egyben gyakorlásnak is szántam, hogy utána szebb dolgokat tudjak horgolni. Az első terítő teljesen készen van, a másik már félig. Nem akartam valami drága fonallal gyakorolni, ezért az aszódi Rőfösben fellelhető egyetlen fajta fonalat választottam. Terítőnek jó, de pulóvert, vagy sálat semmiképpen nem kötnék-horgolnék belőle. Zavart, hogy csikorgott, miközben horgoltam. Nagyi-négyzetekkel kezdtem, utána körben folytattam. A színek szebbek életben, itt sárgásabbnak tűnik a zöld.

Méret: 72 x 55 cm (blokkolva)
Fonal: Big Value, 100% acril, 290 m/100g
türkisz és zöld, kb. 26 dkg
3,5-es horgolótű






Fonalcímke:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése