Rendszeres olvasók

2011. január 19., szerda

Pirosságok - edényfogó

Nagyon-nagyon régen varrtam ezeket az edényfogókat. A pontos évet már nem tudom, csak azt, hogy még Szegeden tanultam. És számomra is megdöbbentő, hogy már 15 éve végeztem az egyetemen!!! Hát akkor ezek minimum 15 évesek. Egy régi Neue Mode magazinban voltak a minták, és én akkor átalakítottam keresztszemesre is, amit kötényekre hímeztem. Valahol van róla fénykép, majd előkotrom. A szakács bácsi és néni mindig a tűzhely fölött lógott, aztán pár évig a szekrényben lapultak, majd újból előkerültek a mostani piros konyhámba. Ma egyébként nosztalgikus hangulatban vagyok, többször eszembe jutott a szegedi életem, előjöttek az emlékek. Régen olyan felfoghatatlannak tűnt, mikor kezembe vettem egy 30 éves levelet, feljegyzést, hímzést, fotót. És ma már egy csomó saját dolgom ennyi idős! És már a 30 év se tűnik olyan soknak!!! Tényleg öregszem...








4 megjegyzés:

  1. Kereszttöltés utca, Erdő utca... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a hangulatuk.Vicces. Igen,öregszünk,de Te ne panaszkodj,akit három ilyen kis csoda fiatalon tart!

    VálaszTörlés
  3. Drága Zsuzsi!http://theeart70.blogspot.com/2011/01/dijat-kaptam.html szeretettel Neked:-)

    VálaszTörlés