Rendszeres olvasók

2011. január 27., csütörtök

Kreatív blogger díj

Én is megkaptam a Kreatív blogger díjat, méghozzá kettő blogbarátnőmtől is!!!
Köszönöm szépen Emőnek és Bernadettnek!

A díjra vonatkozó szabályok a következők:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogra!

3. Linkeld be, akitől kaptad!

4. Add tovább további hét blogosnak!
5. Linkeld be őket!

6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket!

7. Árulj el magadról hét dolgot!

7 főkolompos dolog:
- 22 éves kocsival járok - Öreg Hölgy a neve.
- "Metált birod?" Igen, nagyon. Szívesen járok még most is koncertekre, fesztiválokra a férjemmel, és a gyerekeinket is megfertőztük már. Főleg a legkisebbet. De emellett a magyar népzenét is nagyon szeretem!
- Egy nyilvános vécében ismertem meg a férjemet 16 éve, véletlenül rám nyitott.(Quimby: Sehol se talállak!!!)
- Nagyra értékelem a humort.
- Nagyon szeretek utazni, világot látni, érdekel más népek kultúrája. Csak hobbiból végeztem el a töri szakot, éppen ezért.
- Mindig sok gyerekről álmodoztam.
- Örök harcban állok a kilókkal.

Nagyon sok blogot olvasok, nehéz "csak" hetet kiemelni. Ráadásul az utóbbi időben sokan meg is kapták ezt a díjat. Remélem, egy olvasómat se sértem meg, ha esetleg kimaradt most ebből a díjból. Akiknek én átadom:




6 megjegyzés:

  1. Zsuzsi! Hogy a túróba lehet ellenállni egy ilyen üzenetnek? :D
    "Kedves Timi!
    Tudom, hogy nem teszed ki, de én akkor is rád gondoltam! Azért kukkants be hozzám! És nem fogok megsértődni, ha csak örülsz neki simán, és ennyi!!!!!"

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedves tőled, hogy rám gondoltál! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira örültem,hogy figyelembe vetted a kitett képecskémet és gondolatban,meg néhány szóval adtad is a díjat,meg nem is,de inkább adtad.Pont úgy,ahogy nekem jólesett!!!!!Nagyon jólesett így!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Fő-főkolompos! Jól megleptél! Hirtelen azt hittem, az összes blogger összefogott mellettem/ellenem. Még az is megfordult a fejemben, ez csak valami virtuális kandikamera lehet... Köszönöm Neked a díjat, igyekszem is továbbítani...

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen a díjat. Kissé késve reagáltam:-DD

    VálaszTörlés