Rendszeres olvasók

2012. november 29., csütörtök

Tarkabarka ősz II.

November elején elindultunk leveleket gyűjteni a környező utcákban. Csak ámultam-bámultam, milyen szépek a fák a környékünkön. Jó itt lakni!!!




Sütött a nap:




Ilyen leveleket gyűjtöttünk Panninak.


Préselés után ilyenek lettek. Viszont annyira ügyesek voltunk, hogy itthon felejtettük aznap, mikor kézműves órájukon ezzel foglalkoztak Panniék. Így ő más leveleit ragasztotta, a miénk meg maradt a lexikonban. 
Ági néni! Jövőre is kellenek levelek????? Van bőven! Szép laposak lesznek addigra...
Amúgy iszonyú jó alkotások születtek, egy-egy mesét kellett csoportosan ragasztaniuk a levelekből, de nem szabadott ollót használniuk!!! Annyira cuki madarak, rókák, fák születtek!!!


Anyukámnál:


Az én lábam, az én cipőm (és én fotóztam):


Az én szíveim:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése