Rendszeres olvasók

2012. augusztus 7., kedd

Anna-kendő

Ezt a rombuszos mintát kötöttem meg tavasszal baktusnak. Ott csak egy oldalon kell szaporítani, de azóta izgatott a téma, hogy ez a minta alkalmas lehet egy klasszikus vállkendőhöz is. Így ki is próbáltam, és jól gondoltam. Ki kellett számolnom a négyes szaporítást, és működött. Mutatom az eredményt:

Fonal: Alize Bamboo Fine Hullám árnyalat
(100% bambusz, 440 m/100 g)
Mérete: 62 x 152 cm
Súly: 98 g
3,5 körkötőtű





A befejezésnél kicsit továbbvittem a rombusz mintáját. DE utólag rájöttem, hogy sokkal lazábban kellett volna befejeznem, mert nem lehetett hullámosra kifeszíteni a szélét. Saját hibából tanul az ember!




A két vállkendő egymás mellett: játék a mintával, színekkel, rombuszokkal.


Ennyi maradt a fonalból, kicsit izgultam is, hogy elég lesz-e. Nem bírtam ki, melléfotóztam egy pávát is!!!

A mi Annánk, akinek készült névnapjára a kendő. Átadni még nem tudtuk, mert a nagyszülőknél nyaralnak. Pedig már nagyon magunkhoz ölelnénk mindhármat!!!! Ma különösen hiányoznak, mert Petike ma kilenc éve született!!!


3 megjegyzés:

  1. Szép lett, Zsuzsi! Ugye jó volt kötni azt a bambuszfonalat? Én is szerettem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a kendők és a páva is!
    Éljenek sokáig az ünnepeltek!

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a kendő!

    Ünnepelteknek Boldogságosat! :)

    VálaszTörlés