Rendszeres olvasók

2012. június 1., péntek

Boglárka tulipános táska

Azért Boglárka a táska neve, mert így hívják a tulajdonost. Születésnapjára kapta a szüleitől - az én közreműködésemmel. Ígéretet kaptam, hogy küldenek képet a kislányról, táskástul. Várom!

Terv: M.Zs.
Méret: 34 x 24 cm, 7 cm oldallal
Anyag: sokféle lila vászon és  patchwork anyag, flíz
Vénusz fonallal kézzel tűzve
Gombok, gyöngyök, selyemszalag, cipzár





A pántok 2-2 gombbal készültek, hogy állítható legyen, ha nő a lányka.


Cipzárral záródik. A gyöngyök nem csak díszek, hanem a bélése azokkal van rögzítve.


A belsőzsebre ráhímeztem a monogramját:



Annyira pihe-puha táska lett, büszke vagyok a művemre! És az a legjobb benne, hogy már láttam is Bogin. Legközelebb mutatom a rózsaszín párját.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon ... !!!! (van új varrógéped?)

    VálaszTörlés
  2. Az előzőnél válaszoltam neked! De nincs új gépem, a régi működik megint! Amit én szeretnék, az nagyon drága. Ha lefogyok, megkapom.... ezt az ígéretet tette Fürj.

    VálaszTörlés
  3. Atyaég, Zsuzsa, hogy te miket tudsz!!! Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz lett,én is szeretnék egy ilyet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, a minta telitalálat!

    VálaszTörlés
  6. Wow, colours are so lovely! Beautiful bag!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés