Rendszeres olvasók

2011. szeptember 19., hétfő

Nászajándék Motörhead rajongóknak

Nagyon kedves barátaink házasodtak össze. Sok-sok év barátság, fesztiválok, túrák, bulik, koncertek, hétvégék, beszélgetések vannak mögöttünk. Ezek után nem volt kérdés, hogy mekkora örömmel készültünk a nagy napjukra. Az első pillanattól fogva tudtam, hogy valami Motörhead-es dolgot fogok alkotni. És kizárólag fekete-fehérben gondolkodtam.
Megterveztem, kidolgoztam, megalkottam - nagyon nagy élvezettel dolgoztam.


A híres levélmintájukból indultam ki:


A betűk típusát és elrendezésüket adta a szokások félkörívű felirat:




A levélmintát életfává alakítottam belül:



Aztán sok-sok kézi tűzéssel finomítottam:






Fehér gyönggyel varrtam körbe:

 

Minta: M Zs
Méret: 40 x 40 cm
Anyag: fehér + fekete pamutvászon
Fonal a tűzésekhez: DMC fehér + 310
Fehér kásagyöngy, flízréteg


Zs + Z (2010)


6 megjegyzés:

  1. Zsuzsi nagyot alkottál!:)
    Egy megtervezett mintát kihímezni sem semmi, de saját és barátaink ízlésvilágába beépíteni egy adott szimbólumot a környezethez illően..... nagyon tudsz!!!

    VálaszTörlés
  2. Oh, it's a very-very stylish gift :-)!
    This is an original work!
    Super!

    Happy week to you!
    Yulya, Ukraine.

    VálaszTörlés
  3. ötletes és nagyon szép tűzése van!

    VálaszTörlés
  4. Igazán eredeti! Első pillantásra kicsit morbidnak tűnt esküvőre a halálfejes minta, de már látom, mi volt az oka. Nagyon szép mind!

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez milyen nagyon király lett!!!!

    VálaszTörlés
  6. Drága Zsuzsikám!
    Ez a párna a lakásunk dísze, nagyon szeretjük! Köszönjük szépen a gyönyörű ajándékot!
    puszillak-
    z.

    VálaszTörlés