Rendszeres olvasók

2011. március 22., kedd

Jótékonysági est egy 18 éves fiúnak

Gödöllőn annyira megsérült egy érettségi előtt álló fiú, hogy az egyik lábát el is veszítette.Gödöllő összefogott, és számos jótékonysági estet rendezett, ezzel támogatva a fiú rehabilitációját. Én is részese lehettem az egyik estnek. Két ismert hegymászó biztatta a szülőket és a nagymamát, majd tartott két nagyon érdekes előadást. Erőss Zsolt és Szendrő Szabolcs a két hegymászó, biztosan ti is hallottatok róluk. Csodálatos este volt, hihetetlen erőt kaptam még én is. Az én "felajánlásom" nem anyagi természetű volt, hanem a fiúnak, és a két vendégnek alkothattam a Gödöllői Lokálpatrióta Klub felkérésére. Tamás Zoli egy jelképes szivet kapott, Gödöllő szeretetét szimbolizálva. A két hegymászónak pedig egy-egy bortartót varrtam. Jó érzés volt varrni, örömmel tettem, büszke vagyok, hogy méltó helyre kerültek a varrományaim. A cikket és a képeket itt nézhetitek meg.











A tragédiáról beszámolt a szenzációhajhász kereskedelmi tévék egyike is, csak a bankszámlaszámot felejtette el közölni a riport végén, így nulla forintot gyűjtött a fiúnak!

4 megjegyzés:

  1. Hol is kezdjem?
    Büszke vagyok Rád,hogy varrtál nekik és szépségeseket!
    A kereskedelmi csatornák úgy ..arok,ahogy vannak.
    Most,a vakok kiállítása után még jobban rá vagyok érzékenyedve az ilyen dolgokra, életekre.Nem mintha máskor nem, de most ez így .....

    VálaszTörlés
  2. Drága Főkolomp: szeretek itt Nálad és most lehetőségem van ezt újra kifejezni egy játék kapcsán, tehát küldök egy nagy ölelést:
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsuzsi !

    Nagyon szépen köszönöm a jó szót , hogy eszedbe jutottam én is :).
    Nagyon szeretem a munkáidat , olyan jó nézelődni nálad :) Szeretettel küldök én is Neked egy virtuális ölelést a játék kapcsán :)

    VálaszTörlés
  4. Szép munkák!
    Médiáról meg no comment.

    VálaszTörlés