Rendszeres olvasók

2010. december 7., kedd

Kék Mikulás-csizma

Rendhagyó módon nem pirosból készült ez a Mikulás-csizma, mivel nem magunknak varrtam. Kicsit féltem kékkel dolgozni, de a metálfonal ünnepivé tette. A metálfonalról nem is óhajtok többet beszélni, mert nagyon megszenvedtem a hímzést. Mindig megállapítom, hogy én UTÁLOM a fémszálas hímzést, mégis hímzek vele. Ezt a csizmát a Sulky oldalán találtam, kétoldalas ragasztópapírt használtam a mintához. Anchor ezüst fonallal varrtam körbe, 1 szállal. A kék strasszgyöngyöt az Üllői úton vettem, a pöttyös anyagot a Meseboltban. Belül hófehér pamutvászonnal béleltem.




5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! minden apró részlete :)

    VálaszTörlés
  2. Ötletes,gyönyörű szépen kivitelezett!
    Ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  3. WOW!
    :)))
    Very beautiful color of new-year accessory!
    soon-soon Christmas=)!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper!!!!!!!
    Egy patchwork újságban láttam a hagyományostól eltérő mikulás csizmákat. De ez nagyon rendben van!

    VálaszTörlés
  5. Szia! nagyon-nagyon tetszik a csizmád:-))

    VálaszTörlés