Rendszeres olvasók

2010. szeptember 14., kedd

Hokata betűi Peti matekdobozán

Nagy kedvencem, Hokata az iskolakezdés napján gyönyörű betűket rajzolt. Úgy éreztem, hogy rögtön ollót kell ragadnom, vagdalnom, ragasztanom, festenem kell. Kata megengedte, hogy megmutassam, mire inspiráltak ezek a betűk. Egy egyszerű fagyisdobozt használtam, mert ezt kérte a tanítónéni az iskolában matekdoboznak. Akrillal festettem, utána lakkoztam. (Én nem tudok jól festeni, csak egyszerűen szeretek!)










Kata színei sokszor hangulatjavítóként működnek nálam, annyi kedvesség van a képein. Egyfajta színterápia. Megfestette a családmesénket is, szeretek otthon rápillantani. Blogtalira nem jutottam el, de legközelebb ott leszek!!!!!


Köszönöm, Kata!!!

5 megjegyzés:

  1. Te kis Csenőmanó:)
    Vidám lett, aranyos, így könnyű lesz a számolás:)
    Mosollyal!
    Kata

    VálaszTörlés
  2. A dobozod nagyon vidam>:)Biztosan szivesen veszi elo a nagyfiu matekorakon.:)
    A kepetek meg nagyon irigylem.:)Gyonyoru lett.:)Elhiszem,hogy szivesen nezel ra.:)

    VálaszTörlés
  3. Házikó, kiserdő, körszakáll. És LOVAGVÁR!!! Ti vagytok :)

    VálaszTörlés
  4. Nővérkém!
    Írjál már egy mailt, mert a mh-emen nincs meg a címed és utána se tudok nézni! És boldog névnapot!!!!
    A kötelező kolbászt kifelejtetted a felsorolásból!

    VálaszTörlés
  5. Mert nem vettem észre. De most kinagyítva látom :)

    VálaszTörlés