Rendszeres olvasók

2010. augusztus 31., kedd

The Goode Huswife: I Thee Wed - The Wedding Sampler

Esküvőn voltunk. Közeli jóbarátunk nősült. Sokat törtem a fejem, hogy mit hímezzek nekik, próbáltam az egyéniségüknek legjobban megfelelő képet és ajándékot megtalálni. Összhangot is szerettem volna. Összhangot köztük, az ajándék, a hímzés és köztünk. Úgy érzem, sikerült.

Minta: TGH - I Thee Wed
Anyag: kéziszövésű len, sötétszürkére festve
Fonal: DMC
Méret: 115 x 109 öltés
Kifejezetten nehéz volt sötét anyagra hímezni, nagyon apró volt, sokkal nagyobb falat volt, mint gondoltam.







A nászajándék elmaradhatatlan része a szív:


A szív hátulja abból az anyagból készült, amiből az alkalomra szánt ruhámat és táskámat varrtam (képek még nincsenek a ruhámról, táskámtól, de lesznek):


Az ajándékot egy antik boltban szereztük:


A hatalmas doboz becsomagolása se volt egyszerű:


Ajándékkísérőt a hímzés képéből ragasztottam:


A menyasszonytánc feltétele egy érvényes lottószelvény volt:


Nagyon szépek voltak:




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett minden.Mindenre gondoltal,igazan figyelmes voltal.:)Gratula.:)

    VálaszTörlés
  2. Beautiful married couple! I love the wedding sampler!

    VálaszTörlés