Rendszeres olvasók

2010. április 21., szerda

Székely Sampler III-VI

A múlt héten besokaltam a Mystery Sampler hímzésével, pedig már tényleg nem sok hiányzik belőle. Így elővettem Barbi  székely mintagyűjteményét, ami tényleg felüdülés volt. Az első két részt is élveztem, de most jöttem csak bele igazán! Négy szín helyett most már hatot használtam, igaz, véletlenül, de meghagytam. Azt már eldöntöttem, hogy egy szép táskát varrok majd belőle. Szentpyr Rékánál láttam klassz táskafüleket, a gyöngyöst tudom elképzelni hozzá. Nincs még ilyen táskafülekkel tapasztalatom, attól félek, hogy mivel nekem mindig nehéz a szatyrom, problémám lesz vele. De olyan szépek!
A fényképek viszont borzalmasak, mert még a Nikon szervíz sem tudja megjavítani a gépünket. Ezért szkennerrel fotóztam, a gyűrődést nem tudom kiküszöbölni.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése