Rendszeres olvasók

2010. február 25., csütörtök

Mary Poppins SAL

Tavaly óta készülök kihímezni Ralina Mary Poppins-át. Mindig akadt más hímzésem vagy tennivalóm, ezért csak most álltam neki. Mannamarival  hímezzük közösen mini SAL-ban.
Először fekete-bordó színekben gondolkodtam, aztán váltottam barnára. A házunkban 2 előszoba van, és a hátsót nagyképűen szivarszobának hívjuk. Ide szeretném kitenni a sok szép hímzésemet, itt van egy bordó kanapénk, meg egy régi barna étkezőszekrény. Emiatt döntöttem a barna-bordó párosítás mellett. A fonalat már mutattam korábban, élőben nagyon szépek lettek. A lenvásznat Nina módszerével festettem, sütöttem, enyhén foltos.
Itt tartok most:



Nyáron újra elolvastam a Mary Poppins könyveimet. Gyerekként is szerettem, de most is élveztem, jókat mosolyogtam rajta. Lassan el lehet olvasni a gyerekeknek is, most már érdeklődtek, hogy látták kihímezve. Nagy szemekkel néztek rám, mikor mondtam, hogy esernyővel érkezik, tud repülni, és különleges csat van a cipőjén. Én ezeket a meséket felnőttként is élvezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése