Rendszeres olvasók

2009. december 14., hétfő

Karácsonyi húzogatós 2009

A másik ajándékom is célba ért, amit "Böpörö"-nek készítettem. Nagyon-nagy szerencsém volt, mert Réka azt írta magáról, hogy szereti a népművészetet, és nagyon tetszenek neki Colette munkái. Ő az én emberem!!!! - gondoltam magamban és fellapoztam kedvenc mintagyűjteményemet, Lengyel Györgyi: Keresztszemes kézimunkák című csodálatos könyvét. Ez az a könyv, amit órákig tudok nézegetni, bármikor. Ki is választottam két mintát, és piros gyöngyfonallal ki is hímeztem. Nagy kedvencem a piros-fehér tűpettyes anyag, ezért ezt választottam hozzá, no meg pár piros vásznat kiegészítésképpen.
És íme, az eredmény:



Hogy a karácsonyi hangulatról se feledkezzünk meg, válogattam Rékának is karácsonyi szalvétákat.

Az ajándékcsomagom:




Kaptam egy nagyon kedves levelet Rékától, ha kapok tőle engedélyt, akkor azt is idemásolom majd.

Megkaptam az engedélyt!!! Réka levele:


Ezekben a pillanatokban bontottam fel a karácsonyi csomagomat, amit Tőled kaptam, és hatalmas meglepetés volt, mennyi minden gyönyörűséget kaptam:)


Fantasztikusan ügyes vagy, és nagyon jól esett, hogy így eltaláltad az ízlésemet, ezek olyan darabok, amiket minden nap használnék, annyira közel állnak hozzám. A táskát amint lehet, fölavatom:)


Most kerestem rá a blogodra is, csak pár bejegyzést olvastam el, úgyhogy van mit bepótolnom. Szeretnélek megismerni, mert a blogod alapján is és az alapján is, ahogyan becsomagoltad, elláttad az ajándékokat, megírtad a leveled, egy csupaszív embernek tűnsz, akit muszáj lenne megismerni. Remélem, lesz rá alkalom.


Köszönök mindent, és találkozunk még itt a neten:)

Nagyon-nagyon jól esett ez a levél! Ajándékozni hihetetlenül jó!!!!!


5 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép!!! És a színe miatt olyan karácsonyi! A könyv nekem is megvan, én is szeretem:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép munka! Nagyon szeretem az ilyen apró-mintás anyagokat.

    VálaszTörlés
  3. Itt is köszönöm Neked a szépségeket, és megvan az engedély:))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Végre idetalálam, valahogy nem találtam ide, de most nem menekülsz. :D
    Hú, Zsuzsa.... igen, igen,szerintem nekem is meg van ez a könyv, de az anyukámnak tuti, ha nem nekem. ;) Én is szeretek ilyen motívumokat hímezni, most vagy 2 ilyen munkám van készülőben, egyszer talán elkészül! :D

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép lett az ajándékod,nagyon inspiráló.
    Kedvet kaptam keresztszemezni, köszönöm.

    VálaszTörlés