Rendszeres olvasók

2009. szeptember 18., péntek

Levendulás nászajándék

Ma reggel, mikor kinéztem az ablakunkon csak egy nagy ködtengert láttam. Tegnap is egész nap esett az eső, a mai nap is ködösen-ősziesen indult. Ebben a kicsit szomorkás időben valahogy eszembe jutott a levendula. Én nagyon szeretem a levendulát, régebben volt a kertemben is, csak a járdaépítést nem élte túl.  Imádom az illatát, a színét. Már sok levendulás dolgot készítettem, de mindig elajándékoztam. Majd egyszer én is sorra kerülök magamnál!! Most 2007-ben készült nászajándékokat mutatok.



Ilyen levendulás étkészletet vittünk ajándékba, ehhez készítettem a kiegészítőket. Olyan gyönyörűek voltak ezek a porcelánok, én magam is elfogadtam volna őket!!!



Hímeztem-varrtam egy monogramos párnát, 35*35 cm-es, aidára hímezve, gyönggyel körbevarrva.



A jókívánságot pamutvászonra festettem textilfestékkel - ecsettel, textildekupázzsal tettem rá a levendulákat. Pelenkaöltéssel és gyönggyel varrtam körbe. A levendulát a kertemben szedtem. A sziveket szintén pamutvászonból varrtam, textildekupázzsal és gyöngyökkel díszítettem. Ami alatta van, az az én lila ruhám, mert hát én is lilában pompáztam! A szöveg magyarázata: Tankcsapda rajongó jogászok kapták.



A levendulás "sziveim".

És végül egy kis álomkert:



Közben a nap is kisütött!!!!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek az ajándékok! Nem csodálom, hogy szerelmese vagy a levendulának... egy ilyen kis házikóban én is ellaknék! :o)

    VálaszTörlés
  2. jujjj, én is imádom a levendulát. A színe az illata... mámorító... s ez a sok szép ajándék a párnak. Esküszöm mégegyszer hozzámegyek a férjemhez, ha ilyen készletet kapok . :) :) ;) Nagyon ügyes vagy, s nagyon kreatív.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a szép szavakat! Hát igen, nagyon szeretem a levendulát. Bevásároltam egy csomó levendulás szalvétát, meg lila anyagot, gyöngyöt, így most már csak "szabadidő" kérdése, hogy belefogjak egy saját lila-projektbe.

    VálaszTörlés
  4. Ez gyönyörű! Örülök, hogy rád találtam, igazi szépségeket készítesz!

    VálaszTörlés